pronakliyat.com.tr casino siteleri casino siteleri canlı casino lordcasino en iyi casino siteleri eutransportdialogue.org kramerus.com

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Soru 1: Web sitenizden nasıl sipariş verebilirim?

Web sitemizde yer alan geniş ürün seçeneklerinden dilediğiniz ürünleri seçip sepetinize ekleyin ve ardından siparişinizi tamamlamak için gerekli yönergeleri takip edin. Ödeme adımından sonra siparişiniz bizlere ulaşacaktır. 

Soru 2: Siparişlerim ne kadar sürede teslim edilir?

Hafta içi her gün ve cumartesi günü 08:00 e kadar geçtiğimiz tüm siparişler. Sipariş gününü takip eden 2 iş gün içerisinde kargoya verilecektir.

Soru 3: Sipariş verirken hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz? 

Siparişlerinizde kredi kartı ve banka havalesi seçeneklerinden herhangi birini tercih edebilirsiniz. 

Soru 4: Kapıda Ödeme yapabilir miyim, kapıda ödeme ücreti ne kadar?

Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.

Soru 5: Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Sipariş takibi yapabileceğiniz referans numaranızı ödeme aşamasından sonraki ekranda ve sonrasında da "siparişlerim” bölümünde görüntüleyebilirsiniz.

Soru 6: Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Türkiye’nin her iline gönderileriniz Yurtiçi kargo ve Sendeo kargo ile sizin tercihinzi doğrultusunda yola çıkmaktadır.

Soru 7: Üyeliğime giriş yapamıyorum.

Şifrenizi sıfırlamadan önce büyük/küçük harf duyarlılığına dikkat ederek giriş yapmayı tekrar deneyebilirsiniz. Üyeliğinize ait kullanıcı adınızı veya şifrenizi hatırlamıyorsanız, 'Şifremi Unuttum' adımından hesabınıza kayıtlı e-posta adresinizi girip, mailinize gelen link üzerinden şifrenizi yenileyebilirsiniz. 

Soru 8: Değişim işlemini nasıl yapabilirim?

Web sitemizde satın almış olduğunuz ürünlerle ilgili değişim yapılmamaktadır. Ancak paketleri açılmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olan ürünler için iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Soru 9: Siparişimi iade edebilir miyim?

İade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri siparişinizi oluşturma tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Soru 10: İade işlemleri için takip etmem gereken yöntemler ve adımlar nelerdir?

İade talepleriniz için;

Vergi mükellefiyseniz; iade faturası düzenlemenizi rica ederiz. İade faturasına kargo ücretini ilave etmeyiniz. İade talebiniz, iade faturası olmadan işleme alınmamaktadır.

Vergi mükellefi değilseniz; faturanızın üzerinden iade sebebini seçip, isim ve soy isminizle imzalayarak Yurtiçi kargo anlaşma numaramız 515687930 ile Yurtiçi kargo şubelerine iade edebilirsiniz.

Soru 11: İade tutarı ne zaman hesabıma geçer?

İade tutarı, iadenizin tarafımıza ulaşmasını takiben 1 hafta içerisinde banka hesabınıza veya kredi kartınıza gönderilmektedir. 

Soru 12: Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Anlaşmalı kargo firması ürünleri eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmekle yükümlüdür. Teslim almadan önce dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda ‘Hasar Tespit Tutanağı’ hazırlatmanız gerekmektedir. Kargo görevlilerinin hasar tespit tutanağında belirttikleri açıklamalara dikkat ediniz. Örneğin, "Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır." gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanmasına ve iade esnasında soruna neden olabilir. Tam ve detaylı ifadelerle tutanak yazılması için görevliyi uyarınız. Ürününüzü teslim alırken siparişin sizin adınıza olduğundan emin olunuz.

Soru 13: Kullanım hatası sonucu ürün zarar görmüş veya paketi açılmışsa ürünü iade edebilir miyim? 

Kullanılmış veya kullanım hatası sonucu zarar görmüş ve paketi açılmış ürünler iade alınmamaktadır. Orijinal ambalajı ile iade edilmeyen, paketi açılmış veya hasarlı ürünler, kargo ücreti müşteriye yansıtılarak müşteriye tekrar gönderilmektedir.

Soru 14: Toplu sipariş verebiliyor muyum?

Toplu siparişleriniz için kurumsal satış birimimize bilgi@ambalajcim.com.tr mail adresinden bize ulaşabilir, 0506 527 60 94 numaralı hattımıza whatsapp üzerinden bildirim bırakabilir ürünlerin temin ve fiyat bilgisini talep edebilirsiniz.

Soru 15: Stokta olmayan ürün/ürünler ne zaman stoklarınıza girer?

3.000 metrekarelik depomuzda tüm ürünlerimizi her zaman stokta bulundurmaya büyük özen gösteriyoruz. Stoğu biten ürünlerimizi de en hızlı şekilde tedarik etmek için çalışıyoruz.

Ürün sayfasında yer alan ‘’Gelince Haber Ver’’ alanına mail adresinizi girerek, ürün stoklarımıza girdiğinde size göndereceğimiz e-posta ile ilk siz haberdar olabilirsiniz. 

Soru 16: Logo veya özel tasarım baskılı ürün yapabiliyor musunuz?

Basklı ürün çalışmalarımız bulunmaktadır. Firma logonuz, baskı yaptırmak istediğiniz ürünün adı ve kaç adet alım yapmak istediğinizi iletişim bilgileriniz ile bilgi@ambalajcim.com.tr mail adresimize iletmeniz durumunda kurumsal satış birimimiz sizlere destek olacaktır.

Soru 17: Firma adresinizden ürün alımı yapabilir miyim?

Hafta içi 08:00 – 18:00. Cumartesi günleri 08:00 - 15:00 saatleri arasında Mahmutbey Mah. 2433. Sok 15. Ada no:18 İSTOÇ Bağcılar - İstanbul adresimize gelerek satın almak istediğiniz ürünleri elden teslim alabilirsiniz.

Soru 18: Size nasıl ulaşabilirim?

Bizlere bilgi@ambalajcim.com.tr e-posta adresinden 7/24 ulaşabilirsiniz. 

Ayrıca hafta içi mesai saatlerinde (08:00-18:00) cumartesi günleri mesai saatleri içeriside (08:00-15:00) sitemizin sağ alt tarafında logosu bulunan whatsapp destek bölümünden veya +90 506 527 60 94 numaralı telefonumuzdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.