Garanti ve İade Şartları
Garanti ve İade Şartları
Ürünlerinizin garantisi var mı ?
ambalajcim.com.tr'den satın almış olduğunuz tüm ürünlerin garantisi tüketici hakları yasasında bulunan maddeye göre belirlenmiştir.Bu madde içeriğine göre; ithalatçı veya imalatçı firmalar, ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar ve garanti süresiürününfatura tarihinden itibaren başlar.
ambalajcim.com.tr’un teknik servisi bulunmamaktadır.Arızalı ürününüzü ürün içeriğinde yer alan garanti belgesi yada kullanım klavuzunda bulabileceğiniz en yakın teknik servise göndermeniz gerekmektedir.
Arızalı ürünü gönderirken faturası ile birlikte, arızanın nedenini belirten bir notgöndermeniz arızanın tesbiti konusunda süreci kısaltacaktır.
Arızalı ürünü garanti kapsamı dışına çıkaran kullanım hataları nelerdir ?
Elektrik ve kullanıcının kullanımından doğan arızalar (elektrik kesilmesi, voltaj dalgalanması , makinaya ait olmayan aksesuar takılması yada kullanılması zorunlu olan aksesuarların kullanılmaması gibi), garantili ürünlerde yetkili servis dışında herhangi bir müdahalenin yapılması, garanti etiketi olan ürünlerde etiketin zarar görmesi, cihazın dış yüzeyinde oluşan kırık, çizik vb. nedenlerden meydana gelen arızalar, tozlu, rutubetli, aşırı sıcak ya da soğuk ortamlarda kullanılma sebebi ile oluşan arızalar, sel, yangın, deprem, yıldırım düşmesi vb. doğal afetlerin sebep olduğu arızalarda garanti kapsamı dışındadır.
İade Şartları
1.Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde ambalajcim.com.tr’a başvuruda bulunarak veya Kullanıcı panelinizden iade isteğinde bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir "kargo bedeli” ödemezsiniz.
2.İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:
·Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (Örneğin ; Gıda ambalajlarında hijyen sebebiyle paketi açılmış ürünlerin iadesi gerçekleşmemektedir.)
·Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,
·Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,
·Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
·Basılı ürünler (Dergi, vb)
4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Ürünün tekrar satılmasını engelleyecek unsurlar var ise ürün iade kabul edilmeyecektir. Eğer zaiyat tolere edilebilecek veya maddi bir tutarla karşılanacak ise müşterinin bu karşılama işlemini kabul etmesi takdirde iade işlemi onaylanacaktır.
5.Gönderdiğiniz ürünler tarafımı ulaştıktan ve iade onaylandıktan sonra 3(üç) iş günü içerisinde geri ödemeniz size ulaşılarak talep ettiğiniz banka hesabına yapılacaktır.